RSS

Πρόστιμα από το ΕΣΡ για Τσόκλη, διαφημίσεις

17 Νοέ.
  • Μειώθηκαν τα πρόστιμα στο Alter για τη Τζούλια και τα σχόλια του Γ. Τράγκα
  • Πρόστιμα συνολικού ύψους 143.000 ευρώ επέβαλε το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης σε έξι τηλεοπτικούς και έναν ραδιοφωνικό σταθμό.

Με πρόστιμο 15.000 ευρώ τιμωρήθηκε η ΝΕΤ για τη μετάδοση (15/8/20101) μικρού αποσπάσματος του ντοκιμαντέρ «Ο Τσόκλης στην Ιταλία» (σε επανάληψη ολιγόλεπτο βίντεο, το ντοκιμαντέρ είχε πρωτοπροβληθεί το 2000) για τις δηλώσεις του ζωγράφου περί βιαστών, βιασμού και γυναικών καθώς σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΣΡ Ιωάννη Λασκαρίδη δεν επιτρέπονται σεξιστικές αναφορές.

Ο κ. Τσόκλης είχε δηλώσει στο ντοκιμαντέρ: «Δεν καταλαβαίνω γιατί ο βιαστής είναι πιο κακός άνθρωπος από την κοπέλα που βγάζει τα βυζιά της έξω και προκαλεί. Τη βία τη ζητάει η ίδια, θέλει να τη βιάσουν. Δεν καταλαβαίνω γιατί η αστυνομία πιάνει τον άνθρωπο που τη βίασε και δεν πιάνει αυτήν την ίδια που τον προκαλεί αφού η φύση τον σπρώχνει να το κάνει αυτό. Έχω άλλες απόψεις για τα πράγματα…»

Το Mega τιμωρήθηκε με πρόστιμο 15.000 ευρώ για παράβαση της νομοθεσίας περί χορηγίας εκπομπής. Στην εκπομπή «Mommy το παιδί μου κι εγώ» (12-13/6/2010), το περιοδικό «Μοmmy» (ανήκει στον ΔΟΛ) είναι χορηγός της εκπομπής και δεν επιτρέπεται η προτροπή για την αγορά του κάτι που συνέβη από την παρουσιάστρια Νόνη Δούνια.

Ισόποσο πρόστιμο επιβλήθηκε στο ίδιο κανάλι για υπέρβαση ορίου χρόνου διαφήμισης καθώς διαπιστώθηκε ότι αντί για 12 λεπτά ωριαίως μεταδίδονταν μέχρι και 19,56 λεπτά. Η υπόθεση αφορά την 1/3/2009 και ο κ. Λασκαρίδης έσπευσε να εξηγήσει ότι χρειάστηκε «ανασύσταση του φακέλου καθώς δεν είχε πρωτοκολληθεί και είχε χαθεί».

Για τον ίδιο λόγο, αλλά σωρεία παραβάσεων μέσα σε ένα 24ωρο (20/6/20101) που έφθασαν μέχρι και τα 21,42 λεπτά ανά ώρα επιβλήθηκε πρόστιμο 20.000 ευρώ και στο Alter.

Πρόστιμο 15.000 ευρώ επιβλήθηκε στο Star καθώς διαπιστώθηκε (9-10/1/2010) παράβαση σε τηλεπωλήσεις λόγω χρήσης μικρότερης γραμματοσειράς στη χρέωση από αυτήν του τηλεφωνικού αριθμού κάτι που δεν επιτρέπεται από τη νομοθεσία.

Με πρόστιμο 30.000 ευρώ τιμωρήθηκε το «Red TV» (πρώην «Ρόδος TV», Δωδεκάνησα) καθώς δεν καταθέτει τα στοιχεία που προβλέπονται από το ΠΔ 310/1996 (μετοχολόγια, υπεύθυνες δηλώσεις κ.α.).

Ισόποσο πρόστιμο επιβλήθηκε και στο «Best TV» (Μεσσηνίας) για χρήση παράνομων μέσων και προβολή χωρίς σύμφωνη γνώμη του συνομιλούντος. Το κανάλι μετέδωσε ότι επιχειρηματίας της περιοχής θα παντρευτεί την Τζούλια Αλέξανδράτου. Επικοινώνησαν μαζί του, εκείνος το διέψευσε και δεν ήθελε να δώσει συνέχεια αλλά το κανάλι μετέδιδε τη συνομιλία απευθείας χωρίς να τον έχει ενημερώσει σύμφωνα με τον κ. Λασκαρίδη.

Πρόστιμο 3.000 ευρώ επιβλήθηκε στον «Αλφα 104 FM» (Εβρου) καθώς ζητήθηκε ροή προγράμματος και αντ’ αυτού οι υπεύθυνοι του ραδιοσταθμού έστειλαν μονταρισμένα κομμάτια.

Το ΕΣΡ πάντως αποφάσισε να κάνει αποδεκτή αίτηση θεραπείας (μείωση ή αναστολή ποινής) του Alter. Στο κανάλι είχαν επιβληθεί για την υπόθεση με το dvd της Τζούλιας Αλεξανδράτου τέσσερις ποινές (για ισάριθμες παραβάσεις), με πρόστιμα 50.000 ευρώ για κάθε μία. Το ΕΣΡ έκανε αποδεκτή την αίτηση θεραπείας για μία εξ’ αυτών των ποινών μετατρέποντας το ένα πρόστιμο των 50.000 ευρώ σε σύσταση.

Αποδεκτή έκανε και άλλη αίτηση θεραπείας του καναλιού μειώνοντας πρόστιμο από 60.000 ευρώ σε 40.000 ευρώ. Ποινή που είχε επιβληθεί για το σχόλιο του Γιώργου Τράγκα: «ο Σημίτης είναι κλέφτης», στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού.

 
Σχολιάστε

Posted by στο Νοεμβρίου 17, 2010 in ΕΣΡ, Πρόστιμα

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: