RSS

Σχέσεις και καριέρες αλλάζει η τηλεόραση

25 Νοέ.

  • Η εποχή που οι άντρες φλέρταραν τις γυναίκες κάνοντας κοπλιμέντα για τα όμορφα μάτια τους και το καλλίγραμμο σώμα τους, πέρασαν ανεπιστρεπτί.

Τουλάχιστον στη Βρετανία, όπου οι άντρες προσπαθούν να προσελκύσουν τις γυναίκες ρωτώντας τους για το αγαπημένο τους τηλεοπτικό πρόγραμμα. Αυτό είναι ένα από τα συμπεράσματα έρευνας με τίτλο «Η χαρά των πλατό», που διενεργήθηκε από τη δορυφορική τηλεοπτική πλατφόρμα Freesat σε συνεργασία με τον ψυχολόγο που ειδικεύεται στα ΜΜΕ Μπράιαν Γιανγκ.

Η έρευνα, στην οποία έλαβαν μέρος 2.000 άτομα, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η τηλεόραση μπορεί να αλλάξει τη ζωή των τηλεθεατών, και όχι απαραίτητα αρνητικά. Ο δρ Γιανγκ επισήμανε ότι περισσότερο από κάθε άλλη φορά στις πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες (Facebook, twitter κ.ά.) οι χρήστες αναρτούν σχόλια σχετικά με την τηλεόραση και αναμφισβήτητα η καθημερινότητα του κοινού επηρεάζεται από την τηλεόραση.

Το 37% των ερωτηθέντων είπαν πως όταν συναντιούνται με τις παρέες τους για να πουν τα νέα τους και να μιλήσουν για τις καθημερινές τους εμπειρίες, τον περισσότερο χρόνο τον αναλώνουν στο τι τους έκανε εντύπωση στα τηλεοπτικά προγράμματα. Συγκεκριμένα ξοδεύουν πέντε ώρες την εβδομάδα για να συζητάνε τις εξελίξεις των αγαπημένων τους προγραμμάτων.

Το 80% δήλωσαν ότι η τηλεόραση τους βοήθησε να ανακαλύψουν ένα χόμπι, το 85% οδηγήθηκαν χάρη στην τηλεόραση σε αεροδρόμια και λιμάνια, για να επισκεφθούν χώρες και πόλεις ανά τον κόσμο, ενώ το 55% αποφάσισαν να αλλάξουν καριέρα. Δηλαδή πολλοί είναι οι τηλεθεατές οι οποίοι εξομολογήθηκαν πως τα τηλεοπτικά προγράμματα τους βοήθησαν να βρουν το επάγγελμα που θα τους κάνει ευτυχισμένους. Και το 20% των ανδρών στη Βρετανία θεωρούν σημαντική προϋπόθεση για να κάνουν σχέση με μια κοπέλα, να έχουν κοινά τηλεοπτικά ενδιαφέροντα.

Περισσότερη τηλεόραση κατά 50% παρακολουθεί τον τελευταίο καιρό το ένα τρίτο των ερωτηθέντων και περίπου το 75% δηλώνουν ότι δεν θέλουν να είναι σκλάβοι του τηλεοπτικού προγράμματος, γι’ αυτόν τον λόγο απευθύνονται σε σχετικές τηλεοπτικές πλατφόρμες, για να μη χάνουν ούτε λεπτό από τα αγαπημένα τους προγράμματα.

Το 61% αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στους φίλους και την οικογένειά τους, χωρίς να φοβούνται αν θα χάσουν την εξέλιξη από τις σειρές που παρακολουθούν, αφού τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων (69%) χρησιμοποιούν την υπηρεσία on demand, ενώ το 41%, όταν πάνε διακοπές, χρησιμοποιούν σχετικές υπηρεσίες (pvr, dvd κ.ά.) ούτως ώστε να βλέπουν αυτά που επιθυμούν όταν επιστρέφουν.

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι περισσότεροι από τους μισούς αναφέρουν ότι τα νέα μέσα δεν πρόκειται να τους αλλάξουν τις συνήθειές τους, με το 73% να δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν να παρακολουθούν τηλεόραση στο καθιστικό του σπιτιού του.

Παρ’ όλα αυτά, το 50% επιθυμούν να υπάρχουν περισσότερες τηλεοπτικές υπηρεσίες στο μέλλον, το 81% θεωρούν ότι θα πρέπει σε 20 χρόνια να παρακολουθούν τηλεόραση σε οθόνη υψηλής ευκρίνειας και το 33%, τρισδιάστατα. [Ελευθεροτυπία, Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010]

 
Σχολιάστε

Posted by στο Νοεμβρίου 25, 2010 in Τηλεόραση

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: