RSS

Οι διαφημιστικές δαπάνες στο Διαδίκτυο στις ΗΠΑ ξεπέρασαν τις εφημερίδες

21 Δεκ.
  • Σημείο καμπής στα ΜΜΕ
Η κακή κατάσταση της οικονομίας επιτάχυνε τη μεταστροφή στην ψηφιακή διαφήμιση, λένε οι αναλυτές
Η κακή κατάσταση της οικονομίας επιτάχυνε τη μεταστροφή στην ψηφιακή διαφήμιση, λένε οι αναλυτές   

Νέα Yόρκη

Οι διαφημιστικές δαπάνες στο Διαδίκτυο, στις ΗΠΑ, ξεπέρασαν για πρώτη φορά τις διαφημίσεις σε εφημερίδες, το 2010, σύμφωνα με έρευνα του ιστοτόπου eMarketer. Τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι η διαδικτυακές διαφημιστικές δαπάνες θα αυξηθούν κατά 13,9% εφέτος και θα φθάσουν στα 25,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ οι αντίστοιχες δαπάνες στις εφημερίδες εκτιμάται ότι θα μειωθούν κατά 8,2% έως το τέλος του χρόνου και θα φθάσουν στα 22,8 δισεκατομμύρια δολάρια.

«Είναι κάτι που το βλέπαμε να έρχεται εδώ και καιρό, αλλά πρόκειται για σημείο καμπής», δήλωσε ο Τζεφ Ράμσεϊ, διευθυντής του ιστοτόπου eMarketer. «Η κακή κατάσταση της οικονομίας στην πραγματικότητα επιτάχυνε τη μεταστροφή στην ψηφιακή διαφήμιση», προσέθεσε. Το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης στις Ηνωμένες Πολιτείες θα φθάσει εφέτος στα 168,5 δισ. δολάρια και η δαπάνη στο Διαδίκτυο αναμένεται να φθάσει στα 28,5 δισ. δολάρια, σύμφωνα με το eMarketer. [Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ/Γερμανικό]

 
Σχολιάστε

Posted by στο Δεκεμβρίου 21, 2010 in Διαφήμιση, Διαδίκτυο, ΗΠΑ

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: