RSS

Την ιστοσελίδα της Huffington Post αγόρασε η AOL

07 Φεβ.
  • Πρόκειται για τη σημαντικότερη κίνηση της εταιρείας από το 2009.

Η AOL ανακοίνωσε την αγορά της αμερικανικής ιστοσελίδας Huffington Post έναντι του ποσού των 315 εκατομμυρίων δολαρίων, πραγματοποιώντας την σημαντικότερη κίνησή της από το 2009 όταν αποχώρησε από τον όμιλο Time Warner. Η συμφωνία έχει πάρει το πράσινο φως από τα διοικητικά συμβούλια των δύο ομίλων, αλλά θα πρέπει να εγκριθεί και από τις αμερικανικές αρχές. Αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του τριμήνου.

Την ιστοσελίδα της Huffington Post επισκέπτονται περίπου 25 εκατομμύρια άνθρωποι κάθε μήνα. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Αριάνα Χάφινγκτον, μια από τους ιδρυτές της online εφημερίδας και αρχισυντάκτρια, θα αναλάβει πρόεδρος και θα διατηρήσει την αρχισυνταξία του Huffington Post Media Group, έναν όμιλο στον οποίο θα ανήκουν η Huffington Post και οι άλλες ιστοσελίδες του AOL – Engadget, TechCrunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, PopEater, AOL Music, AOL Latino, AutoBlog, Patch και StyleList.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

 
Σχολιάστε

Posted by στο Φεβρουαρίου 7, 2011 in Huffington Post, Διαδίκτυο

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: