RSS

Category Archives: ΕΣΡ

Νόμιμη η σύνθεση του ΕΣΡ με τροπολογία

Στην τροπολογία προβλέπεται ότι η θητεία των μελών της αρχής, όταν έχει λήξει, παρατείνεται αυτοδικαίως μέχρι την αντικατάσταση τους

Με νομοθετική ρύθμιση που κατατέθηκε ως τροπολογία στο νομοσχέδιο για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, η κυβέρνηση, βάζει τέλος στο θέμα που ανέκυψε από την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ σχετικά με τη νόμιμη συγκρότηση του ΕΣΡ.

Ειδικότερα στην τροπολογία, η οποία όπως αναφέρεται αποτελεί ερμηνεία των συνταγματικών διατάξεων που αφορούν στο ΕΣΡ, προβλέπεται ότι η θητεία των μελών της αρχής, όταν έχει λήξει, παρατείνεται αυτοδικαίως μέχρι την αντικατάσταση τους.

 
Σχολιάστε

Posted by στο 17 Μαΐου, 2011 in ΕΣΡ

 

Εγινε «Μακελειό»

  • 150.000 ευρώ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΑΠΟ ΕΣΡ ΣΤΟ «ΚΟΝΤΡΑ TV»

Βαρύς ήταν τελικά ο «πέλεκυς» που έπεσε από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης στο «Κόντρα TV» για τα όσα είπε από την εκπομπή του «Μακελειό» ο Στέφανος Χίος για τον υφυπουργό Εσωτερικών και κυβερνητικό εκπρόσωπο, Γιώργο Πεταλωτή.

Η ανεξάρτητη αρχή επέβαλε χθες κατά πλειοψηφία πρόστιμο 150.000 ευρώ στον τηλεοπτικό σταθμό περιφερειακής εμβέλειας, ενώ μειοψήφησαν ο πρόεδρος του συμβουλίου Ιωάννης Λασκαρίδης και τα μέλη Κώστας Τσουράκης και Γιώργος Στεφανάκης, που πρότειναν πρόστιμο 100.000 ευρώ.

Στο «Μακελειό», που μετέδωσε το «Κόντρα» στις 12/2/2011 (και σε επανάληψη την επόμενη μέρα), είχε αρχικά προβληθεί φωτογραφία του Γ. Πεταλωτή πίσω από συρματόπλεγμα και εμφανίζονταν δύο παλάμες που τον μούτζωναν, ενώ μετά ο Στέφανος Χίος είχε επιτεθεί φραστικά στον κυβερνητικό εκπρόσωπο με εκφράσεις, όπως: «Θα σε πετύχω μπροστά μου και τότε θα δεις», «Πεταλωτή, ε, Πεταλωτή, πήγαινε να πεταλώσεις κανένα άλογο», «Που σε κάνανε και δερβέναγα στην ενημέρωση των δημοσιογράφων… Ντροπή σου», «Για ρώτα, η γυναίκα σου ξέρεις πού είναι; Ξέρεις ή να σου πω εγώ;». Ο Γ. Πεταλωτής προσέφυγε με καταγγελία του στο ΕΣΡ, αλλά και στην ΕΣΗΕΑ, θεωρώντας ότι εκτός από τις ύβρεις εναντίον του, ο δημοσιογράφος άφησε και σεξουαλικά υπονοούμενα για τη σύζυγό του.

Σύμφωνα με τον κ. Λασκαρίδη, στη συγκεκριμένη εκπομπή υπήρξε προσβολή προσωπικότητας αναφερομένου προσώπου, οι εκφράσεις δεν είχαν να κάνουν με έλεχχο της εξουσίας, ενώ παραβιάστηκαν τόσο η ραδιοτηλεοπτική νομοθεσία (αρθρ. 1 Ν. 2328/95) όσο και το Σύνταγμα, καθώς «οι συχνότητες είναι δημόσιο αγαθό και εκχωρούνται για άσκηση δημόσιας λειτουργίας» και ως εκ τούτου οι ραδιοτηλεοπτικοί σταθμοί πρέπει να διασφαλίζουν: την ποιότητα του προγράμματος, την πολυφωνία, να μεριμνούν για την αντικειμενική ενημέρωση του κοινού και την προαγωγή του πολιτισμού. Ο Στέφανος Χίος υποστήριξε ότι δεν άφησε σεξουαλικά υπονοούμενα, αλλά αναφερόταν σε ανάμειξη που, κατά τον ίδιο, έχει η σύζυγος του Γ. Πεταλωτή στο διορισμό συγκεκριμένων προσώπων. Τα μέλη του συμβουλίου, όμως, του απάντησαν ότι σε αυτή την περίπτωση έπρεπε να έχει παρουσιάσει τα στοιχεία και όχι να καταφεύγει σε τέτοιου τύπου εκφράσεις. Το κανάλι υποστήριξε ότι η κριτική σε πολιτικά πρόσωπα μπορεί και πρέπει να είναι αυστηρή. Κάτι που αποδέχτηκαν τα μέλη του ΕΣΡ, αλλά σημείωσαν ότι η συγκεκριμένη κριτική δεν είχε καμία σχέση με άσκηση ελέγχου της εξουσίας.

Κατά τα λοιπά χθες, το ΕΣΡ επέβαλε πρόστιμο 5.000 ευρώ και στο ραδιοσταθμό «Energy» (Κέρκυρας) για προσβολή προσωπικότητας αναφερόμενου προσώπου. Παράλληλα, αποφάσισε την οριστική διακοπή λειτουργίας και την ανάκληση της σχετικής βεβαίωσης του ραδιοσταθμού «Ράδιο Σπορ 98,7» (έχει μετονομαστεί σε «Αθλητικά Νέα») της Θεσσαλονίκης, καθώς διαπιστώθηκε ότι είχε εκχωρηθεί η χρήση και εκμετάλλευσή του σε εταιρεία, η οποία με τη σειρά της προχώρησε σε νέα εκχώρηση σε άλλη εταιρεία, κάτι που απαγορεύεται. [ΣΩ.ΜΑ., Ελευθεροτυπία, Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011]

 
Σχολιάστε

Posted by στο 23 Μαρτίου, 2011 in ΕΣΡ, Κόντρα TV

 

Πεταλωτής σε ΕΣΡ και ΕΣΗΕΑ για Χίο

Σε καταγγελία στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης και την ΕΣΗΕΑ προχώρησε ο υφυπουργός Εσωτερικών και κυβερνητικός εκπρόσωπος Γ. Πεταλωτής, εναντίον του τηλεοπτικού σταθμού «Κόντρα» και του Στέφανου Χίου για τις «συνεχιζόμενες αθλιότητες», όπως τις χαρακτηρίζει, εναντίον του.

Σε εκπομπή του καναλιού ο Στ. Χίος, απευθυνόμενος προς τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, άρχισε να φωνάζει: «Πεταλωτή, πού είναι η γυναίκα σου, ξέρεις; Να σου πω εγώ που είναι η γυναίκα σου…» κ.ά. Στην επιστολή-καταγγελία του ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σημειώνει ότι, πέρα από τις ύβρεις εναντίον του, στο συγκεκριμένο απόσπασμα ο δημοσιογράφος μέσω του τηλεοπτικού σταθμού καταφέρθηκε «υστερικά» και εναντίον της συζύγου του και μάλιστα με «σεξουαλικά υπονοούμενα». Γι’ αυτό και ζητά από ΕΣΡ και ΕΣΗΕΑ να ελέγξουν τα επίμαχα αποσπάσματα, τα οποία, όπως επισημαίνει, αναπαρήχθηκαν και από τον τηλεοπτικό σταθμό Alpha, στη σατιρική εκπομπή του Λάκη Λαζόπουλου «Αλ τσαντίρι νιουζ». [Ελευθεροτυπία, Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011]

 
Σχολιάστε

Posted by στο 21 Μαρτίου, 2011 in ΕΣΗΕΑ, ΕΣΡ, Χίος Στέφανος

 

Αναρμόδιο το ΕΣΡ για το «ΟΠΑΠ TV»

  • Αναρμόδιο αποφάσισε ότι είναι το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης για να προχωρήσει στην έγκριση ή μη άδειας μετάδοσης του «ΟΠΑΠ TV».

Ετσι αποφάσισε χθες η ανεξάρτητη Αρχή σχετικά με την αίτηση της εταιρείας Infosport Production (θυγατρική του ΟΠΑΠ), για χορήγηση άδειας ψηφιακής πλατφόρμας μετάδοσης δεδομένων και προγράμματος, καθώς, όπως είπε ο πρόεδρος του ΕΣΡ, Ιωάννης Λασκαρίδης, απευθύνεται σε ειδικό κοινό και δεν εντάσσεται στο νόμο 2644/1998.

Πάντως, η ανεξάρτητη Αρχή εξακολουθεί να «παίζει» επικίνδυνα, επιχειρώντας να αξιολογήσει την ποιότητα προγραμμάτων και μάλιστα σειρών μυθοπλασίας.

Ετσι, ο πρόεδρος του ΕΣΡ, Ιωάννης Λασκαρίδης, ανακοίνωσε την επιβολή προστίμου 20.000 ευρώ στον Alpha για χαμηλή ποιότητα προγράμματος, βίαιες σκηνές, λάθος σήμανση προγράμματος, απουσία ευπρέπειας λόγου για τη «10η Εντολή», που μεταδίδει το κανάλι αργά το βράδυ σε επανάληψη. Η προβολή του συγκεκριμένου επεισοδίου ξεκίνησε στις 22.40 και το ΕΣΡ θεωρεί ότι είναι ακατάλληλο να το παρακολουθούν παιδιά κάτω των 15 ετών, εξ ου και η λάθος σήμανση, που οδήγησε και στην ομόφωνη απόφαση. Το γεγονός ότι στο σπίτι την ευθύνη -και μάλιστα τέτοια ώρα- έχουν οι γονείς, δεν παίζει κανένα ρόλο για το Συμβούλιο.

Πάνω-κάτω, τα ίδια υποστήριξε και για τη διακοπή μετάδοσης του ριάλιτι «Big Brother», που μεταδίδει η NOVA. Και όπως ήταν αναμενόμενο, ο πρόεδρος του ΕΣΡ, Ιωάννης Λασκαρίδης, σε ερώτηση των δημοσιογράφων για ποιο λόγο δεν ενημέρωσε για τη διακοπή του προγράμματος σε προηγούμενη συνάντηση που είχε μαζί τους, αρκέστηκε σε ένα ξερό «το ξέχασα».

Επίσης, αποφάσισε την επιβολή προστίμου 30.000 ευρώ στο «Extra Channel», επειδή μετέδωσε στις 22/10 δημοσκόπηση χωρίς ταυτότητα, ενώ απέρριψε και τη δεύτερη αίτηση θεραπείας (αναστολή ή μείωση ποινής), που κατέθεσε ο ραδιοφωνικός σταθμός «Sky» (Νομού Ζακύνθου), σε πρόστιμο που επέβαλε το ΕΣΡ, επειδή οι υπεύθυνοι του καναλιού δεν έστειλαν τη ροή προγράμματος που τους είχε ζητηθεί από το Επιμελητήριο Ζακύνθου. Ετσι, το ραδιόφωνο δεν γλίτωσε το πρόστιμο των 3.000 ευρώ. [ΔΩ.ΠΑΠ., Ελευθεροτυπία, Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010]

 
Σχολιάστε

Posted by στο 16 Δεκεμβρίου, 2010 in ΕΣΡ

 

Ετικέτες:

Πρόστιμα 100.000 ευρώ από το ΕΣΡ

  • Πρόστιμα συνολικού ύψους 100.000 ευρώ «μοίρασε» το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλέορασης σε πέντε τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής, περιφερειακής και τοπικής εμβέλειας
Η ανεξάρτητη αρχή επέβαλε πρόστιμο 15.000 ευρώ στο «Blue Sky» (Αττικής) για τα όσα υποστήριξε στις «Ειδήσεις των έντεκα» ο δημοσιογράφος Σπύρος Χατζάρας εναντίον της δημοσιογράφου Μαρίνας Βήχου την οποία χαρακτήρισε «κατ’ επάγγελμα και καθ’ έξιν υποστηρίκτρια λαθροδιακινητών και σωματεμπόρων» ενώ την κατηγόρησε, μαζί με άλλους, ως υπαίτια και ηθική αυτουργό για βιασμούς ανηλίκων και μαχαιρώματα από αλλοδαπούς. Το ΕΣΡ θεώρησε προβολή μισαλόδοξων θέσεων τα όσα μεταδόθηκαν και επέβαλε τη συγκεκριμένη ποινή στο κανάλι. Η Μαρίνα Βήχου έχει κινηθεί ήδη και δικαστικώς εναντίον του δημοσιογράφου ενώ έχει καταγγείλει το θέμα και στο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ.
Στο ΜΕΓΚΑ επιβλήθηκε πρόστιμο 30.000 ευρώ για παραβίαση διατάξεων σχετικά με την προστασία των ανηλίκων και αναντιστοιχία σήμανσης του περιεχομένου. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΣΡ Ι. Λασκαρίδη στην εκπομπή «Όμορφος κόσμος το πρωΐ» (27/5/2010) «είχαν φιλοξενηθεί άρενες πορνοστάρ» που μιλούσαν για το επάγγελμά τους κάτι που θεωρήθηκε από την ολομέλεια της ανεξάρτητης αρχής ότι παραβίαζε τους κανόνες που προαναφέρθηκαν. Το κανάλι πάντως τη γλύτωσε μόνο με σύσταση για παραβίαση πολιτικής πολυφωνίας τον Ιούλιο του 2010 λόγω χαμηλών ποσοστών προβολής του ΣΥΡΙΖΑ και της ΔΗ.ΑΡ.
Με πρόστιμο 20.000 ευρώ τιμωρήθηκε το «TRT» (Λαρίσης) καθώς σε δειγματολειπτικό έλεγχο (20/3/2010) διαπιστώθηκαν παραβάσεις του ανώτατου ορίου μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων. Το κανάλι αντί για τα προβλεπόμενα 12 λεπτά ανά ώρα μετέδιδε (κυρίως μεταμεσονύχτιες ώρες) από 12 έως και 59 λεπτά ανά ώρα. Για τον ίδιο λόγο με ισόποσο πρόστιμο τιμωρήθηκε και το «TV 10 Τρικάλων» καθώς σε δειγματολειτπικό έλεγχο (8/4/2010)  φαίνεται να μετέδιδε διαφημιστικά μηνύματα διάρκειας έως και μίας ώρας.
Πρόστιμο 15.000 ευρώ επιβλήθηκε και στο «Αιγαίο TV» (Δωδεκάνησα) καθώς το κανάλι δεν προχώρησε, σύμφωνα με τη νομοθεσία, σε απόφαση εντός 48 ωρών (και κοινοποίησή της στο ΕΣΡ εντός 24ωρου) σχετικά με το αν κάνει ή όχι αποδεκτή αίτηση επανόρθωσης που είχε κατατεθεί από θιγόμενο.
*Τις ανησυχίες των μελών της Ένωσης «Τηλεόραση Ελληνικής Περιφέρειας» μετέφερε η πρόεδρός της Βίκυ Παπαφιλίππου στο ΕΣΡ μετά την πρόσφατη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που χαρακτηρίζει παράνομους ουσιαστικά και τους 130 περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς. Ο κ. Λασκαρίδης ξεκαθάρισε ότι αυτές οι αναφορές βρίσκονται στο αιτιολογικό της απόφασης του ΣτΕ που δεν είναι δεσμευτικό για το ΕΣΡ. «Το μόνο που μας δεσμεύει -εξήγησε- είναι το διατακτικό του ΣτΕ» το οποίο βέβαια αναφέρεται μόνο στο κανάλι που είχε προσφύγει εναντίον απόφασης του ΕΣΡ. Η πρόεδρος της ΤΕΠ τόνισε πάντως ότι έχουν δημιουργηθεί προβλήματα με τις τράπεζες και το δανεισμό των περιφερειακών καναλιών και ο κ. Λασκαρίδης απάντησε ότι όποιος σταθμός αντιμετωπίζει πρόβλημα μπορεί να καταθέσει στο συμβούλιο σχετικό αίτημα για έκδοση βεβαιώσεως νομίμου λειτουργίας ώστε να υπάρχει αποδεικτικό για τις τραπεζικές συναλλαγές.
 
Σχολιάστε

Posted by στο 24 Νοεμβρίου, 2010 in ΕΣΡ, Πρόστιμα

 

Πρόστιμα από το ΕΣΡ για Τσόκλη, διαφημίσεις

  • Μειώθηκαν τα πρόστιμα στο Alter για τη Τζούλια και τα σχόλια του Γ. Τράγκα
  • Πρόστιμα συνολικού ύψους 143.000 ευρώ επέβαλε το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης σε έξι τηλεοπτικούς και έναν ραδιοφωνικό σταθμό.

Με πρόστιμο 15.000 ευρώ τιμωρήθηκε η ΝΕΤ για τη μετάδοση (15/8/20101) μικρού αποσπάσματος του ντοκιμαντέρ «Ο Τσόκλης στην Ιταλία» (σε επανάληψη ολιγόλεπτο βίντεο, το ντοκιμαντέρ είχε πρωτοπροβληθεί το 2000) για τις δηλώσεις του ζωγράφου περί βιαστών, βιασμού και γυναικών καθώς σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΣΡ Ιωάννη Λασκαρίδη δεν επιτρέπονται σεξιστικές αναφορές.

Ο κ. Τσόκλης είχε δηλώσει στο ντοκιμαντέρ: «Δεν καταλαβαίνω γιατί ο βιαστής είναι πιο κακός άνθρωπος από την κοπέλα που βγάζει τα βυζιά της έξω και προκαλεί. Τη βία τη ζητάει η ίδια, θέλει να τη βιάσουν. Δεν καταλαβαίνω γιατί η αστυνομία πιάνει τον άνθρωπο που τη βίασε και δεν πιάνει αυτήν την ίδια που τον προκαλεί αφού η φύση τον σπρώχνει να το κάνει αυτό. Έχω άλλες απόψεις για τα πράγματα…»

Το Mega τιμωρήθηκε με πρόστιμο 15.000 ευρώ για παράβαση της νομοθεσίας περί χορηγίας εκπομπής. Στην εκπομπή «Mommy το παιδί μου κι εγώ» (12-13/6/2010), το περιοδικό «Μοmmy» (ανήκει στον ΔΟΛ) είναι χορηγός της εκπομπής και δεν επιτρέπεται η προτροπή για την αγορά του κάτι που συνέβη από την παρουσιάστρια Νόνη Δούνια.

Ισόποσο πρόστιμο επιβλήθηκε στο ίδιο κανάλι για υπέρβαση ορίου χρόνου διαφήμισης καθώς διαπιστώθηκε ότι αντί για 12 λεπτά ωριαίως μεταδίδονταν μέχρι και 19,56 λεπτά. Η υπόθεση αφορά την 1/3/2009 και ο κ. Λασκαρίδης έσπευσε να εξηγήσει ότι χρειάστηκε «ανασύσταση του φακέλου καθώς δεν είχε πρωτοκολληθεί και είχε χαθεί».

Για τον ίδιο λόγο, αλλά σωρεία παραβάσεων μέσα σε ένα 24ωρο (20/6/20101) που έφθασαν μέχρι και τα 21,42 λεπτά ανά ώρα επιβλήθηκε πρόστιμο 20.000 ευρώ και στο Alter.

Πρόστιμο 15.000 ευρώ επιβλήθηκε στο Star καθώς διαπιστώθηκε (9-10/1/2010) παράβαση σε τηλεπωλήσεις λόγω χρήσης μικρότερης γραμματοσειράς στη χρέωση από αυτήν του τηλεφωνικού αριθμού κάτι που δεν επιτρέπεται από τη νομοθεσία.

Με πρόστιμο 30.000 ευρώ τιμωρήθηκε το «Red TV» (πρώην «Ρόδος TV», Δωδεκάνησα) καθώς δεν καταθέτει τα στοιχεία που προβλέπονται από το ΠΔ 310/1996 (μετοχολόγια, υπεύθυνες δηλώσεις κ.α.).

Ισόποσο πρόστιμο επιβλήθηκε και στο «Best TV» (Μεσσηνίας) για χρήση παράνομων μέσων και προβολή χωρίς σύμφωνη γνώμη του συνομιλούντος. Το κανάλι μετέδωσε ότι επιχειρηματίας της περιοχής θα παντρευτεί την Τζούλια Αλέξανδράτου. Επικοινώνησαν μαζί του, εκείνος το διέψευσε και δεν ήθελε να δώσει συνέχεια αλλά το κανάλι μετέδιδε τη συνομιλία απευθείας χωρίς να τον έχει ενημερώσει σύμφωνα με τον κ. Λασκαρίδη.

Πρόστιμο 3.000 ευρώ επιβλήθηκε στον «Αλφα 104 FM» (Εβρου) καθώς ζητήθηκε ροή προγράμματος και αντ’ αυτού οι υπεύθυνοι του ραδιοσταθμού έστειλαν μονταρισμένα κομμάτια.

Το ΕΣΡ πάντως αποφάσισε να κάνει αποδεκτή αίτηση θεραπείας (μείωση ή αναστολή ποινής) του Alter. Στο κανάλι είχαν επιβληθεί για την υπόθεση με το dvd της Τζούλιας Αλεξανδράτου τέσσερις ποινές (για ισάριθμες παραβάσεις), με πρόστιμα 50.000 ευρώ για κάθε μία. Το ΕΣΡ έκανε αποδεκτή την αίτηση θεραπείας για μία εξ’ αυτών των ποινών μετατρέποντας το ένα πρόστιμο των 50.000 ευρώ σε σύσταση.

Αποδεκτή έκανε και άλλη αίτηση θεραπείας του καναλιού μειώνοντας πρόστιμο από 60.000 ευρώ σε 40.000 ευρώ. Ποινή που είχε επιβληθεί για το σχόλιο του Γιώργου Τράγκα: «ο Σημίτης είναι κλέφτης», στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού.

 
Σχολιάστε

Posted by στο 17 Νοεμβρίου, 2010 in ΕΣΡ, Πρόστιμα

 

«Απαγορευτικό» ΕΣΡ στο kontra channel

Δεν μπορεί το kontra channel να μεταδίδει ενημερωτικό πρόγραμμα απεφάνθη την Τρίτη το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης.

Η αρχή επέβαλε πρόστιμο ύψους 15.000 ευρώ στον τηλεοπτικό σταθμό, καθώς ο νόμος ορίζει ότι οι σταθμοί δηλώνουν μία και μόνη φορά το περιεχόμενο του προγράμματός τους.

Υπενθυμίζεται πως το kontra channel είχε δηλώσει στο ΕΣΡ πριν από 3 χρόνια με την επωνυμία ΤΗΛΕΦΩΣ, χαρακτήρα μη ενημερωτικού προγράμματος.

Αναλυτικότερα τα πρόστιμα του ΕΣΡ:

Πρόστιμο 20.000 ευρώ επιβλήθηκε στο τηλεοπτικό κανάλι ΑΝΤ1 για συγκεκαλυμμένη διαφήμιση σε δελτίο ειδήσεων (18/06/2010).

Πρόστιμο 15.000 ευρώ επιβλήθηκε στο τηλεοπτικό κανάλι ΑΙΓΑΙΟ ΤV του νομού Σύρου για υπέρβαση ορίου δικτύωσης και γιατί έστειλε άλλα στοιχεία απ’ αυτά που του είχαν ζητηθεί από το ΕΣΡ.

Μειοψήφησαν η Ίρις Αυδή, ο Κ. Τσουράκης και ο Κ. Αποστολάς που πρότειναν να γίνει σύσταση προς το κανάλι.

Από 15.000 ευρώ πρόστιμο πήραν οι ΝΕΤ και το ΑLTER για προβολή παιδικών παιχνιδιών σε ώρα που δεν επιτρέπεται (10 πμ). Μειοψήφησαν ο πρόεδρος Ι. Λασκαρίδης και ο Κ. Τσουράκης που πρότειναν σύσταση.

Πρόστιμο 5.000 ευρώ επιβλήθηκε στο ραδιοσταθμό REAL FM του νομού Αττικής για υποβάθμιση ποιότητας της ελληνικής γλώσσας και προσβολή αναφερομένων προσώπων (16/04/2010, 8-10πμ), μετά από καταγγελία του Πανελληνίου Συλλόγου Φυσιοθεραπευτών.

Πρόστιμο 3.000 ευρώ επιβλήθηκε στο ραδιοσταθμό MAXIMUM FM του νομού Έβρου για υπέρβαση του ορίου δικτύωσης. Μειοψήφησε η Ίρις Αυδή που πρότεινε σύσταση.

http://www.kathimerini.gr με πληροφορίες από skai.gr

 
Σχολιάστε

Posted by στο 2 Νοεμβρίου, 2010 in ΕΣΡ, Πρόστιμα