RSS

Category Archives: Πρόστιμα

ΕΣΡ: Επιβλήθηκε υψηλό πρόστιμο στο Sport TV

Σε ένα ακόμα ιδιαίτερα υψηλό πρόστιμο σε περιφερειακό τηλεοπτικό σταθμό της περιοχής της Αττικής προχώρησε, χθες, το ΕΣΡ ενώ παράλληλα με άλλη κύρωση, η ανεξάρτητη αρχή έδειξε τις προθέσεις όσον αφορά τη διαφήμιση των διαδικτυακών καζίνων.

Με πρόστιμο 50.000 ευρώ, τιμώρησε το Συμβούλιο τον τηλεοπτικό σταθμό Sport TV για προβολή ταινίας, μετά τα μεσάνυκτα, με θέμα τη ζωή ενός χούλιγκαν του αγγλικού ποδοσφαίρου.

Το Συμβούλιο παρά το ότι η ταινία μεταδόθηκε πολύ αργά, θεώρησε ότι υποβάθμισε την ποιότητα του τηλεοπτικού προγράμματος του καναλιού, ότι προέβαλε ιδιαίτερα βίαιες σκηνές και ότι προβλήθηκε τελικά χωρίς την απαραίτητη σήμανση «Ακατάλληλο». Αξίζει να αναφερθεί ότι η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία, αφού δύο μέλη του Συμβουλίου ζήτησαν να επιβληθεί στο κανάλι πρόστιμο 60.000 ευρώ.

Δεν ήταν αυτό, ωστόσο, το μόνο υψηλό πρόστιμο που επιβλήθηκε χθες. Ο ραδιοφωνικός σταθμός Best του νομού Αττικής, τιμωρήθηκε με 10.000 ευρώ, για τη μετάδοση διαφημίσεων διαδικτυακών καζίνων. Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΕΣΡ, Ιωάν. Λασκαρίδης, το Συμβούλιο επέβαλε αυτή την υψηλή κύρωση γιατί ο σταθμός ήταν υπότροπος.

Σε ό,τι αφορά το θέμα των μετρήσεων για τη πολιτική πολυφωνία, το ΕΣΡ έδωσε χθες στη δημοσιότητα τα στοιχεία του Φεβρουαρίου, με την επισήμανση τα κανάλια να προσαρμόσουν το χρόνο που αποδίδουν στα κόμματα, στο ποσοστό που αυτά απέσπασαν στις πρόσφατες εκλογές.

Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση, είχαν κληθεί σε απολογία για θέματα πολυφωνίας οι σταθμοί Mega, Star, Alter και ΝΕΤ, ωστόσο η εξέτασή τους αναβλήθηκε.

[Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011]

 
Σχολιάστε

Posted by στο Απρίλιος 13, 2011 in Πρόστιμα, Sport TV

 

Πρόστιμα 100.000 ευρώ από το ΕΣΡ

  • Πρόστιμα συνολικού ύψους 100.000 ευρώ «μοίρασε» το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλέορασης σε πέντε τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής, περιφερειακής και τοπικής εμβέλειας
Η ανεξάρτητη αρχή επέβαλε πρόστιμο 15.000 ευρώ στο «Blue Sky» (Αττικής) για τα όσα υποστήριξε στις «Ειδήσεις των έντεκα» ο δημοσιογράφος Σπύρος Χατζάρας εναντίον της δημοσιογράφου Μαρίνας Βήχου την οποία χαρακτήρισε «κατ’ επάγγελμα και καθ’ έξιν υποστηρίκτρια λαθροδιακινητών και σωματεμπόρων» ενώ την κατηγόρησε, μαζί με άλλους, ως υπαίτια και ηθική αυτουργό για βιασμούς ανηλίκων και μαχαιρώματα από αλλοδαπούς. Το ΕΣΡ θεώρησε προβολή μισαλόδοξων θέσεων τα όσα μεταδόθηκαν και επέβαλε τη συγκεκριμένη ποινή στο κανάλι. Η Μαρίνα Βήχου έχει κινηθεί ήδη και δικαστικώς εναντίον του δημοσιογράφου ενώ έχει καταγγείλει το θέμα και στο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ.
Στο ΜΕΓΚΑ επιβλήθηκε πρόστιμο 30.000 ευρώ για παραβίαση διατάξεων σχετικά με την προστασία των ανηλίκων και αναντιστοιχία σήμανσης του περιεχομένου. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΣΡ Ι. Λασκαρίδη στην εκπομπή «Όμορφος κόσμος το πρωΐ» (27/5/2010) «είχαν φιλοξενηθεί άρενες πορνοστάρ» που μιλούσαν για το επάγγελμά τους κάτι που θεωρήθηκε από την ολομέλεια της ανεξάρτητης αρχής ότι παραβίαζε τους κανόνες που προαναφέρθηκαν. Το κανάλι πάντως τη γλύτωσε μόνο με σύσταση για παραβίαση πολιτικής πολυφωνίας τον Ιούλιο του 2010 λόγω χαμηλών ποσοστών προβολής του ΣΥΡΙΖΑ και της ΔΗ.ΑΡ.
Με πρόστιμο 20.000 ευρώ τιμωρήθηκε το «TRT» (Λαρίσης) καθώς σε δειγματολειπτικό έλεγχο (20/3/2010) διαπιστώθηκαν παραβάσεις του ανώτατου ορίου μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων. Το κανάλι αντί για τα προβλεπόμενα 12 λεπτά ανά ώρα μετέδιδε (κυρίως μεταμεσονύχτιες ώρες) από 12 έως και 59 λεπτά ανά ώρα. Για τον ίδιο λόγο με ισόποσο πρόστιμο τιμωρήθηκε και το «TV 10 Τρικάλων» καθώς σε δειγματολειτπικό έλεγχο (8/4/2010)  φαίνεται να μετέδιδε διαφημιστικά μηνύματα διάρκειας έως και μίας ώρας.
Πρόστιμο 15.000 ευρώ επιβλήθηκε και στο «Αιγαίο TV» (Δωδεκάνησα) καθώς το κανάλι δεν προχώρησε, σύμφωνα με τη νομοθεσία, σε απόφαση εντός 48 ωρών (και κοινοποίησή της στο ΕΣΡ εντός 24ωρου) σχετικά με το αν κάνει ή όχι αποδεκτή αίτηση επανόρθωσης που είχε κατατεθεί από θιγόμενο.
*Τις ανησυχίες των μελών της Ένωσης «Τηλεόραση Ελληνικής Περιφέρειας» μετέφερε η πρόεδρός της Βίκυ Παπαφιλίππου στο ΕΣΡ μετά την πρόσφατη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που χαρακτηρίζει παράνομους ουσιαστικά και τους 130 περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς. Ο κ. Λασκαρίδης ξεκαθάρισε ότι αυτές οι αναφορές βρίσκονται στο αιτιολογικό της απόφασης του ΣτΕ που δεν είναι δεσμευτικό για το ΕΣΡ. «Το μόνο που μας δεσμεύει -εξήγησε- είναι το διατακτικό του ΣτΕ» το οποίο βέβαια αναφέρεται μόνο στο κανάλι που είχε προσφύγει εναντίον απόφασης του ΕΣΡ. Η πρόεδρος της ΤΕΠ τόνισε πάντως ότι έχουν δημιουργηθεί προβλήματα με τις τράπεζες και το δανεισμό των περιφερειακών καναλιών και ο κ. Λασκαρίδης απάντησε ότι όποιος σταθμός αντιμετωπίζει πρόβλημα μπορεί να καταθέσει στο συμβούλιο σχετικό αίτημα για έκδοση βεβαιώσεως νομίμου λειτουργίας ώστε να υπάρχει αποδεικτικό για τις τραπεζικές συναλλαγές.
 
Σχολιάστε

Posted by στο Νοέμβριος 24, 2010 in ΕΣΡ, Πρόστιμα

 

Πρόστιμα από το ΕΣΡ για Τσόκλη, διαφημίσεις

  • Μειώθηκαν τα πρόστιμα στο Alter για τη Τζούλια και τα σχόλια του Γ. Τράγκα
  • Πρόστιμα συνολικού ύψους 143.000 ευρώ επέβαλε το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης σε έξι τηλεοπτικούς και έναν ραδιοφωνικό σταθμό.

Με πρόστιμο 15.000 ευρώ τιμωρήθηκε η ΝΕΤ για τη μετάδοση (15/8/20101) μικρού αποσπάσματος του ντοκιμαντέρ «Ο Τσόκλης στην Ιταλία» (σε επανάληψη ολιγόλεπτο βίντεο, το ντοκιμαντέρ είχε πρωτοπροβληθεί το 2000) για τις δηλώσεις του ζωγράφου περί βιαστών, βιασμού και γυναικών καθώς σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΣΡ Ιωάννη Λασκαρίδη δεν επιτρέπονται σεξιστικές αναφορές.

Ο κ. Τσόκλης είχε δηλώσει στο ντοκιμαντέρ: «Δεν καταλαβαίνω γιατί ο βιαστής είναι πιο κακός άνθρωπος από την κοπέλα που βγάζει τα βυζιά της έξω και προκαλεί. Τη βία τη ζητάει η ίδια, θέλει να τη βιάσουν. Δεν καταλαβαίνω γιατί η αστυνομία πιάνει τον άνθρωπο που τη βίασε και δεν πιάνει αυτήν την ίδια που τον προκαλεί αφού η φύση τον σπρώχνει να το κάνει αυτό. Έχω άλλες απόψεις για τα πράγματα…»

Το Mega τιμωρήθηκε με πρόστιμο 15.000 ευρώ για παράβαση της νομοθεσίας περί χορηγίας εκπομπής. Στην εκπομπή «Mommy το παιδί μου κι εγώ» (12-13/6/2010), το περιοδικό «Μοmmy» (ανήκει στον ΔΟΛ) είναι χορηγός της εκπομπής και δεν επιτρέπεται η προτροπή για την αγορά του κάτι που συνέβη από την παρουσιάστρια Νόνη Δούνια.

Ισόποσο πρόστιμο επιβλήθηκε στο ίδιο κανάλι για υπέρβαση ορίου χρόνου διαφήμισης καθώς διαπιστώθηκε ότι αντί για 12 λεπτά ωριαίως μεταδίδονταν μέχρι και 19,56 λεπτά. Η υπόθεση αφορά την 1/3/2009 και ο κ. Λασκαρίδης έσπευσε να εξηγήσει ότι χρειάστηκε «ανασύσταση του φακέλου καθώς δεν είχε πρωτοκολληθεί και είχε χαθεί».

Για τον ίδιο λόγο, αλλά σωρεία παραβάσεων μέσα σε ένα 24ωρο (20/6/20101) που έφθασαν μέχρι και τα 21,42 λεπτά ανά ώρα επιβλήθηκε πρόστιμο 20.000 ευρώ και στο Alter.

Πρόστιμο 15.000 ευρώ επιβλήθηκε στο Star καθώς διαπιστώθηκε (9-10/1/2010) παράβαση σε τηλεπωλήσεις λόγω χρήσης μικρότερης γραμματοσειράς στη χρέωση από αυτήν του τηλεφωνικού αριθμού κάτι που δεν επιτρέπεται από τη νομοθεσία.

Με πρόστιμο 30.000 ευρώ τιμωρήθηκε το «Red TV» (πρώην «Ρόδος TV», Δωδεκάνησα) καθώς δεν καταθέτει τα στοιχεία που προβλέπονται από το ΠΔ 310/1996 (μετοχολόγια, υπεύθυνες δηλώσεις κ.α.).

Ισόποσο πρόστιμο επιβλήθηκε και στο «Best TV» (Μεσσηνίας) για χρήση παράνομων μέσων και προβολή χωρίς σύμφωνη γνώμη του συνομιλούντος. Το κανάλι μετέδωσε ότι επιχειρηματίας της περιοχής θα παντρευτεί την Τζούλια Αλέξανδράτου. Επικοινώνησαν μαζί του, εκείνος το διέψευσε και δεν ήθελε να δώσει συνέχεια αλλά το κανάλι μετέδιδε τη συνομιλία απευθείας χωρίς να τον έχει ενημερώσει σύμφωνα με τον κ. Λασκαρίδη.

Πρόστιμο 3.000 ευρώ επιβλήθηκε στον «Αλφα 104 FM» (Εβρου) καθώς ζητήθηκε ροή προγράμματος και αντ’ αυτού οι υπεύθυνοι του ραδιοσταθμού έστειλαν μονταρισμένα κομμάτια.

Το ΕΣΡ πάντως αποφάσισε να κάνει αποδεκτή αίτηση θεραπείας (μείωση ή αναστολή ποινής) του Alter. Στο κανάλι είχαν επιβληθεί για την υπόθεση με το dvd της Τζούλιας Αλεξανδράτου τέσσερις ποινές (για ισάριθμες παραβάσεις), με πρόστιμα 50.000 ευρώ για κάθε μία. Το ΕΣΡ έκανε αποδεκτή την αίτηση θεραπείας για μία εξ’ αυτών των ποινών μετατρέποντας το ένα πρόστιμο των 50.000 ευρώ σε σύσταση.

Αποδεκτή έκανε και άλλη αίτηση θεραπείας του καναλιού μειώνοντας πρόστιμο από 60.000 ευρώ σε 40.000 ευρώ. Ποινή που είχε επιβληθεί για το σχόλιο του Γιώργου Τράγκα: «ο Σημίτης είναι κλέφτης», στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού.

 
Σχολιάστε

Posted by στο Νοέμβριος 17, 2010 in ΕΣΡ, Πρόστιμα

 

«Απαγορευτικό» ΕΣΡ στο kontra channel

Δεν μπορεί το kontra channel να μεταδίδει ενημερωτικό πρόγραμμα απεφάνθη την Τρίτη το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης.

Η αρχή επέβαλε πρόστιμο ύψους 15.000 ευρώ στον τηλεοπτικό σταθμό, καθώς ο νόμος ορίζει ότι οι σταθμοί δηλώνουν μία και μόνη φορά το περιεχόμενο του προγράμματός τους.

Υπενθυμίζεται πως το kontra channel είχε δηλώσει στο ΕΣΡ πριν από 3 χρόνια με την επωνυμία ΤΗΛΕΦΩΣ, χαρακτήρα μη ενημερωτικού προγράμματος.

Αναλυτικότερα τα πρόστιμα του ΕΣΡ:

Πρόστιμο 20.000 ευρώ επιβλήθηκε στο τηλεοπτικό κανάλι ΑΝΤ1 για συγκεκαλυμμένη διαφήμιση σε δελτίο ειδήσεων (18/06/2010).

Πρόστιμο 15.000 ευρώ επιβλήθηκε στο τηλεοπτικό κανάλι ΑΙΓΑΙΟ ΤV του νομού Σύρου για υπέρβαση ορίου δικτύωσης και γιατί έστειλε άλλα στοιχεία απ’ αυτά που του είχαν ζητηθεί από το ΕΣΡ.

Μειοψήφησαν η Ίρις Αυδή, ο Κ. Τσουράκης και ο Κ. Αποστολάς που πρότειναν να γίνει σύσταση προς το κανάλι.

Από 15.000 ευρώ πρόστιμο πήραν οι ΝΕΤ και το ΑLTER για προβολή παιδικών παιχνιδιών σε ώρα που δεν επιτρέπεται (10 πμ). Μειοψήφησαν ο πρόεδρος Ι. Λασκαρίδης και ο Κ. Τσουράκης που πρότειναν σύσταση.

Πρόστιμο 5.000 ευρώ επιβλήθηκε στο ραδιοσταθμό REAL FM του νομού Αττικής για υποβάθμιση ποιότητας της ελληνικής γλώσσας και προσβολή αναφερομένων προσώπων (16/04/2010, 8-10πμ), μετά από καταγγελία του Πανελληνίου Συλλόγου Φυσιοθεραπευτών.

Πρόστιμο 3.000 ευρώ επιβλήθηκε στο ραδιοσταθμό MAXIMUM FM του νομού Έβρου για υπέρβαση του ορίου δικτύωσης. Μειοψήφησε η Ίρις Αυδή που πρότεινε σύσταση.

http://www.kathimerini.gr με πληροφορίες από skai.gr

 
Σχολιάστε

Posted by στο Νοέμβριος 2, 2010 in ΕΣΡ, Πρόστιμα

 

Πρόστιμα 126.000 ευρώ από το ΕΣΡ

  • Πρόστιμα συνολικού ύψους 126.000 ευρώ «μοίρασε» το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόραση σε τρεις τηλεοπτικούς και δύο ραδιοφωνικούς σταθμούς. Με τη μερίδα του λέοντος στα πρόστιμα τιμωρήθηκε το Alter.

Στο κανάλι επιβλήθηκε πρόστιμο 30.000 ευρώ για τηλεφωνική επικοινωνία του Μ. Τριανταφυλλόπουλο από την εκπομπή «Κίτρινος Τύπος» (19/4/120)με τον Χριστόδουλο Ξηρό. Η συζήτηση σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΣΡ Ι. Λασκαρίδη, θεωρήθηκε από την ολομέλεια του συμβουλίου ότι ενίσχυε την τρομοκρατία, ενώ η εκπομπή ελέγχθηκε έπειτα από καταγγελίες πολιτών. Στο «Alter» επιβλήθηκε και πρόστιμο 15.000 ευρώ για παράλειψη σήμανση πριν από διαφημιστικά μηνύματα ενώ τιμωρήθηκε με ισόποσο πρόστιμο και για την εκπομπή «Ζαμανφού» (23/6/10) της Αννίτας Πάνια για κακοποίηση της ελληνικής γλώσσας, απρεπείς εκφράσεις και υποβάθμιση ποιότητας προγράμματος.

Με πρόστιμο 40.000 ευρώ η Ανεξάρτητη Αρχή τιμώρησε το «Ζευς TV» (Λαρίσης) για υπέρβαση διαφημιστικού χρόνου, δικτύωση άνευ αδείας, πρόγραμμα χωρίς σήμανση καθώς και γιατί ενώ είναι κανάλι ενημερωτικού χαρακτήρα δεν μεταδίδει ειδήσεις όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία. Ο δειγματολειπτικός έλεγχος του ΕΣΡ έγινε στις 18/3/10 και στις 7/4/10. Το ΕΣΡ επέβαλε πρόστιμο 15.000 ευρώ στην τηλεόραση του «Σκάι» για μη τήρηση πολιτικής πολυφωνίας ως προς το ποσοστό της Ν.Δ. και του ΚΚΕ κατά το δίμηνο Ιούλιος-Αύγουστος 2010.

Για τον ίδιο λόγο αλλά μόνο ως προς τα ποσοστά της Ν.Δ επιβλήθηκαν απλές συστάσεις σε «ΝΕΤ» και «Star».

Στον «Real FM» (Αττικής) επιβλήθηκε πρόστιμο 5.000 ευρώ για ποιοτική υποβάθμιση, προσβολή και παραβίαση κανόνων σχετικά με την προστασία ανηλίκων κατά την πρωινή εκπομπή του Γιώργου Τράγκα.

Πρόστιμο 3000 ευρώ επιβλήθηκε στον ραδιοσταθμό «Κανάλι 5» (Καβάλας) για υπέρβαση των πέντε ωρών δικτύωσης και μετάδοση χωρίς λογότυπο.

 
Σχολιάστε

Posted by στο Οκτώβριος 27, 2010 in ΕΣΡ, Πρόστιμα, Τηλεόραση

 

Πρόστιμα 130.000 ευρώ από το ΕΣΡ

  • Πρόστιμα συνολικού ύψους 130.000 ευρώ μοίρασε σε έξι τηλεοπτικούς σταθμούς (δύο εθνικής και τέσσερις περιφερειακής εμβέλειας) το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης.

Η Ανεξάρτητη Αρχή επέβαλε πρόστιμο 40.000 ευρώ στο «Star» για συγκεκαλυμμένη διαφήμιση, παράβαση της νομοθεσίας σχετικά με την προστασία ανηλίκων, λανθασμένη σήμανση και ποιοτική υποβάθμιση προγράμματος. Αιτία, η προβολή του περιοδικού «Playboy» και συγκεκριμένων φωτογραφιών από το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων του καναλιού και την εκπομπή «Φώτης και Μαρία Live» (3/3/10).

Πρόστιμο 20.000 ευρώ επιβλήθηκε στον «Alpha» για παραπλάνηση κοινού από την εκπομπή «Κους κους το μεσημέρι» ((17/5/10) για παραπλάνηση του κοινού. Στην εκπομπή υπήρχε τηλεφωνική ανταπόκριση για έκρηξη βόμβας στα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης και μεταδίδονταν παράλληλα εικόνες αρχείου από παλαιότερα επεισόδια χωρίς να υπάρχει η σχετική ένδειξη. Ισόποσο πρόστιμο επιβλήθηκε στο «Blue sky» (Αττικής) για υπέρβαση ημερήσιου διαφημιστικού χρόνου. Σε δειγματοληπτικό έλεγχο που έγινε στις 16 και 17/1/10 διαπιστώθηκε ότι αντί για 12 λεπτά ανά ώρα μεταδίδονταν από το κανάλι διαφημιστικά μηνύματα διάρκειας από 35 έως και 59 λεπτά (!) ωριαίως.

Πρόστιμο επίσης 20.000 ευρώ επιβλήθηκε και στο «ΤV 12» (Δωδεκανήσων) καθώς δεν απέστειλε τα προβλεπόμενα στοιχεία από το ΠΔ 310/96 (μετοχολόγια, υπεύθυνες δηλώσεις μετόχων κ.α.) και παρότι οι υπεύθυνοι του καναλιού έχουν κληθεί να τα προσκομίσουν ή να δώσουν εξηγήσεις εξακολουθούν να μην εμφανίζονται.

Το ΕΣΡ επέβαλε πρόστιμο 15.000 ευρώ στο «Κύδων ΤV» (Χανίων) καθώς μετά από καταγγελία του νομάρχη διαπιστώθηκε μονομερής παρουσίαση θεμάτων σχετικών και με τον ίδιο καθώς σε εκπομπές που πραγματοποιήθηκαν στις: 21 και 31/5/10 αλλά και στις: 3, 7 και 20/6/10 δεν φιλοξένησαν και τις δικές του θέσεις. Ισόποσο πρόστιμο επιβλήθηκε και στο «Τηλε-Κέρκυρα» για προσβολή της υπόληψης του καταγγέλοντος

• Το ΕΣΡ καλεί την ερχόμενη Τρίτη (12/10) τους υπεύθυνους των τηλεοπτικών σταθμών ΝΕΤ, Star και Σκάι να δώσουν εξηγήσεις καθώς διαπιστώθηκε ότι το δίμηνο Ιουλίου – Αυγούστου δεν τήρησαν την πολιτική πολυφωνία στα κεντρικά τους δελτία ειδήσεων.

 
Σχολιάστε

Posted by στο Οκτώβριος 5, 2010 in ΕΣΡ, Πρόστιμα

 

Πρόστιμα 125.000 ευρώ από το ΕΣΡ

Πρόστιμα συνολικού ύψους 125.000 ευρώ «μοίρασε» πριν από λίγο το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης σε έναν τηλεοπτικό σταθμό εθνικής και έξι κανάλια περιφερειακής και τοπικής εμβέλειας.

Η Ανεξάρτητη Αρχή επέβαλε πρόστιμο 30.000 ευρώ στο Europe channel (Θεσσαλονίκης) για υποβάθμιση ποιότητας προγράμματος και κακοποίηση της ελληνικής γλώσσας στην αθλητική εκπομπή «Ή στην Α ή στην Β όλοι πάνε στη μαρμίτα» (9/11/09) έπειτα από σχετική καταγγελία μητέρας. Στην εκπομπή υπήρχε σωρεία βωμολοχιών.

  • Πρόστιμο 15.000 ευρώ επιβλήθηκε στο Alter για συγκεκαλυμμένη διαφήμιση της εφημερίδας «RealNews» μέσα από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιού (19/3/10) καθώς προβλήθηκε ως θέμα, προσφορά DVD με τραγούδια της Άλκηστις Πρωτοψάλτη.

Για παράλειψη υποβολής στοιχειών σύμφωνα με το ΠΔ. 310/96 (μετοχολογία, υπεύθυνες δηλώσεις βασικών μετόχων κ.α.) το ΕΣΡ επέβαλε πρόστιμο 20.000 ευρώ στο «Time Channel» Θεσσαλονίκης.

Για τον ίδιο λόγο επιβλήθηκαν πρόστιμα 15.000 ευρώ σε κάθε έναν από τους παρακάτω τηλεοπτικούς σταθμούς: «Εψιλον TV» (Λειβαδιάς), TV Αιγαίο (Καλύμνου), Super B (Αχαϊας) και DRTV (Αργολίδος) και σύσταση στους: Τηλεφώς (Αττικής, έχει πλέον μετονομαστεί σε Kontra) και Δίκτυο 1 (Καστοριάς).

*Το ΕΣΡ έδωσε 15 ημέρες προθεσμία στους υπεύθυνους του ραδιοσταθμού Air 104,4, για να προσκομίσουν υπόμνημα σχετικά με την αίτηση που έχουν καταθέσει (22/6/10) για χορήγηση βεβαίωσης νομίμου λειτουργίας. Η εισήγηση (16/9/10) του νομικού επιστήμονα του συμβουλίου που εξέτασε την υπόθεση είναι αρνητική αλλά ο πρόεδρος του ΕΣΡ Ι. Λασκαρίδης δεν θέλησε να πει περισσότερα επισημαίνοντας: «Πρέπει να περιμένουμε, να εξετάσουμε το υπόμνημα που θα κατατεθεί, να συζητηθεί στην ολομέλεια μαζί με την εισήγηση του νομικού και μετά να καταλήξουμε σε απόφαση».

Ο Air 104,4 είναι ο ξενόγλωσσος ραδιοσταθμός του δήμου Αθηναίων που απευθύνεται σε μετανάστες και πριν από λίγες μέρες με απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων έκλεισε καθώς θεωρείται παράνομος. Η ΕΕΤΤ προχώρησε σε αυτήν την κίνηση καθώς ο ραδιοσταθμός δεν περιλαμβάνεται στη λίστα του ΕΣΡ με τους νομίμως λειτουργούντες αφού λειτουργεί με νομοθετική ρύθμιση (εντός του Ν.3310/2005). Το σύνολο των στοιχείων καθώς και τα όσα προβλέπονται στον Ν.3592/2007 θα εξεταστούν από το ΕΣΡ.

 
Σχολιάστε

Posted by στο Σεπτεμβρίου 22, 2010 in ΕΣΡ, Πρόστιμα